Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/3929
Title: | Integrative project: a luxury to achieve knowledge based on wind-power prototype |
Other Titles: | Proyecto integrador: Un lujo para alcanzar el conocimiento basado en un prototipo de energía eólica |
Authors: | Martínez-Gómez, Javier Macías, Bryan Rodríguez, Mateo Moreno Jiménez, Gustavo Adolfo Bustamante Villagómez, Diego Fernando Molina Osejos, Jaime Vinicio Sánchez, Maritza |
Keywords: | GENERATOR ENERGY INTEGRATIVE PROJECT INVESTIGATION |
Issue Date: | 2-Jul-2020 |
Publisher: | Espacios |
Citation: | PUB M386in/2020 |
Abstract: | The work seeks to determine the effectiveness of the knowledge integrative project as a learning method by evaluating the experience of the project "Construction of a Wind Turbine" to establish whether the incursion into this methodology is positive for the training of students. The rubric and surveys were used to evaluate the results. This method is considered effective for the training of the students because it allowed to reach the learning achievements of the participating subjects. Key words: generator, energy, integrative project, investigation |
Description: | El trabajo busca determinar la eficacia del proyecto integrador de saberes como método de aprendizaje mediante la evaluación de la experiencia del proyecto “Construcción de un Aerogenerador Eólico” para establecer si la incursión en esta metodología es positiva para la formación de los estudiantes. Se utilizó la rúbrica y encuestas para la valoración de los resultados. Este método se considera eficaz para la formación de los estudiantes porque permitió alcanzar los logros de aprendizaje de las materias participantes. |
URI: | https://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/3929 |
ISSN: | 0798-1015 |
Appears in Collections: | Publicaciones UISEK |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
07981015 MARTINEZ JAVIER 2020-07-02.pdf | 2.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.