Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/3929
Title: Integrative project: a luxury to achieve knowledge based on wind-power prototype
Other Titles: Proyecto integrador: Un lujo para alcanzar el conocimiento basado en un prototipo de energía eólica
Authors: Martínez-Gómez, Javier
Macías, Bryan
Rodríguez, Mateo
Moreno Jiménez, Gustavo Adolfo
Bustamante Villagómez, Diego Fernando
Molina Osejos, Jaime Vinicio
Sánchez, Maritza
Keywords: GENERATOR
ENERGY
INTEGRATIVE PROJECT
INVESTIGATION
Issue Date: 2-Jul-2020
Publisher: Espacios
Citation: PUB M386in/2020
Abstract: The work seeks to determine the effectiveness of the knowledge integrative project as a learning method by evaluating the experience of the project "Construction of a Wind Turbine" to establish whether the incursion into this methodology is positive for the training of students. The rubric and surveys were used to evaluate the results. This method is considered effective for the training of the students because it allowed to reach the learning achievements of the participating subjects. Key words: generator, energy, integrative project, investigation
Description: El trabajo busca determinar la eficacia del proyecto integrador de saberes como método de aprendizaje mediante la evaluación de la experiencia del proyecto “Construcción de un Aerogenerador Eólico” para establecer si la incursión en esta metodología es positiva para la formación de los estudiantes. Se utilizó la rúbrica y encuestas para la valoración de los resultados. Este método se considera eficaz para la formación de los estudiantes porque permitió alcanzar los logros de aprendizaje de las materias participantes.
URI: https://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/3929
ISSN: 0798-1015
Appears in Collections:Publicaciones UISEK

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07981015 MARTINEZ JAVIER 2020-07-02.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.