Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/1169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNoboa, María Fernanda-
dc.contributor.authorHerrera Ramírez, Héctor Marcial-
dc.date.accessioned2015-05-05T19:23:47Z-
dc.date.available2015-05-05T19:23:47Z-
dc.date.issued2012-09-
dc.identifier.citationCT-COM H433in/2012es_ES
dc.identifier.urihttps://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/1169-
dc.descriptionCommunication strategies are currently subject to major changes within companies. Approach and identify the emotions of the hand of the feelings show that know them handle are a benchmark of success. A communication effective and proactive in the resolution of conflicts to recognize what happens to the other is a fundamental requirement to engage in successful communication. The is emotional intelligence the result of understanding the workplace through communication and psychological studies through this research work focuses on activities that foster a non-verbal language compression more expressive presto to resolve business conflicts by developing communications more beyond than usual without trying to confuse rather know more about new trends in communication.-
dc.description.abstractActualmente las estrategias comunicativas son objeto de cambios importantes dentro de las empresas. Enfocar e identificar las emociones de la mano de los sentimientos muestran que saberlos manejar son un referente de éxito. Una comunicación efectiva y proactiva en la resolución de conflictos el reconocer lo que le sucede al otro es un requisito fundamental para entablar una comunicación exitosa. La inteligencia Emocional es el resultado de entender el ámbito laboral mediante estudios comunicacionales y psicológicos, por medio de este trabajo de investigación se propone actividades que propicien un lenguaje no verbal comprendido más expresivo presto a solucionar conflictos empresariales por vías comunicacionales más allá de lo habitual sin pretender confundir más bien conocer más sobre las nuevas tendencias en la comunicación.es_ES
dc.description.sponsorshipUisekes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Internacional SEKes_ES
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectCOMUNICACIÓN ORGANIZACIONALes_ES
dc.subjectINTELIGENCIA EMOCIONALes_ES
dc.subjectRELACIONES LABORALESes_ES
dc.subjectCONFLICTO LABORALes_ES
dc.titleLa inteligencia emocional como instrumento en la resolución de conflictos comunicacionales empresariales. Estudio caso: Aloaplaicram Diseños Y Proyectos S.A.es_ES
dc.typeThesises_ES
Appears in Collections:Comunicación Organizacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TESIS Marcial Herrera Ramírez.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.