Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/3405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPérez Carvajal, Alejandro-
dc.contributor.authorGallar Pérez, Yamirlis-
dc.contributor.authorBarrios Queipo, Enrique Aurelio-
dc.date.accessioned2019-07-11T15:26:49Z-
dc.date.available2019-07-11T15:26:49Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationPUB P929es/2018es
dc.identifier.issn0798-1015-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/3405-
dc.descriptionThe article presents the results of a qualitative research as part of the curricular innovation process at the SEK University of Chile. In the proposal, the micro-curricular design process is characterized by learning outcomes from a constructivist approach. Participatory techniques were used, based on teamwork. The result is a micro-curricular planning strategy based on the relationship between the goal and learning outcomes that favors the design of learning in the classroom. Keywords: Micro-curricular design, Learning outcomeses
dc.description.abstractEl artículo presenta los resultados de una investigación cualitativa como parte del proceso de innovación curricular en la Universidad SEK de Chile. En la propuesta se caracteriza el proceso de diseño micro-curricular por resultados de aprendizaje desde un enfoque constructivista. Se utilizaron técnicas participativas, basadas en el trabajo en equipo. El resultado es una estrategia de planificación micro- curricular basada en la relación entre el objetivo y los resultados del aprendizaje que favorece el diseño del aprendizaje en el aula. Palabras clave: Diseño micro-curricular, resultados de aprendizajees
dc.description.sponsorshipUisekes
dc.language.isospaes
dc.publisherEspacioses
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectDISEÑO MICRO-CURRICULARes
dc.subjectRESULTADOS DE APRENDIZAJEes
dc.subjectEDUCACIÓNes
dc.subjectDOCENCIAes
dc.subjectCONSTRUCTIVISMOes
dc.titleEstrategia para el diseño microcurricular por resultados de aprendizaje en el contexto universitarioes
dc.title.alternativeStrategy for microcurricular design for learning results in the university context Title in englishes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:Publicaciones UISEK

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07981015 GALLAR YAMIRLIS 2018-12-28.pdf289.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.