Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/1897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHerrería, Diego-
dc.contributor.authorMosquera Rojas, Steve Alejandro-
dc.date.accessioned2016-04-15T14:03:21Z-
dc.date.available2016-04-15T14:03:21Z-
dc.date.issued2010-09-
dc.identifier.citationST-NEG M912p/2010es_ES
dc.identifier.urihttps://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/1897-
dc.descriptionHistory.- The PROCARNES company started its activities in 1997 when its owner Marco Mosquera Paredes, finds a business opportunity in a differentiated product with a healthy concept and with great added value for consumers, such as Creole chicken meat. Current situation.- PROCARNES has managed to successfully enter the poultry industry, currently it is able to process around 12,000 birds per month that satisfy the requirements of its usual customers such as stores and supermarkets, as well as a fraction of the requirements of its new segment. of clients in study the municipal public markets of Quito.Target.- Stores, supermarkets and currently its new target of interest public municipal markets. Philosophy: Vision.- "To become a leading company at the regional and interregional level, covering a large part of the market with products of the best quality; based on a total commitment to the efficiency, reliability and responsibility of the productive processes; with innovation and permanent search for technical excellence to progressively strengthen its presence in the market ". Mission.- "Produce, process and distribute premium quality chicken meat that guarantees freshness and adequate nutritional content, carefully addressing the wishes and needs of customers so that a personalized service can be offered that satisfies the requirements, providing greater biosecurity and benefit to the final consumer ".-
dc.description.abstractHistoria.- La empresa PROCARNES inicia sus actividades en el año 1997 cuando su propietario Marco Mosquera Paredes, encuentra una oportunidad de negocio en un producto diferenciado de concepto saludable y con gran valor agregado para los consumidores como es la carne de pollo criollo. Situación actual.- PROCARNES ha conseguido introducirse exitosamente en la industria avícola, actualmente está en capacidad de procesar alrededor de 12.000 aves mensuales que satisfacen los requerimientos de sus clientes habituales como son tiendas y supermercados, así como una fracción de los requerimientos de su nuevo segmento de clientes en estudio los mercados municipales públicos de Quito. Target.- Tiendas, supermercados y actualmente su nuevo objetivo de interés los mercados municipales públicos. Filosofía: Visión.- “Constituirse como una empresa líder a nivel regional e interregional, abarcando gran parte del mercado con productos de la mejor calidad; basándose en un compromiso total con la eficiencia, confiabilidad y responsabilidad de los procesos productivos; con la innovación y búsqueda permanente de la excelencia técnica para fortalecer progresivamente su presencia en el mercado”. Misión.- “Producir, procesar y distribuir carne de pollo criollo de primera calidad que garantice la frescura y el contenido nutricional adecuado atendiendo cuidadosamente los deseos y necesidades de los clientes para que pueda ofertarse un servicio personalizado que satisfaga los requerimientos, brindando mayor bioseguridad y beneficio al consumidor final”.es_ES
dc.description.sponsorshipUisekes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Internacional SEKes_ES
dc.subjectNEGOCIOS INTERNACIONALESes_ES
dc.subjectAVE DE CORRALes_ES
dc.subjectESTUDIO DE MERCADOes_ES
dc.subjectTECNOLOGÍAes_ES
dc.subjectIMPORTACIÓN-
dc.titleProyecto de modernización de los procesos productivos para la empresa PROCARNESes_ES
dc.typeThesises_ES
Appears in Collections:Negocios Internacionales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mosquera Rojas, Steve Alejandro.pdf3.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.