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dc.contributor.advisorJaramillo Remache, Frantz Ulianov-
dc.contributor.authorTroncoso Escobar, Byron David-
dc.date.accessioned2016-03-16T14:24:11Z-
dc.date.available2016-03-16T14:24:11Z-
dc.date.issued2015-07-
dc.identifier.citationCT-COM T752el/2015es_ES
dc.identifier.urihttps://repositorio.uisek.edu.ec/handle/123456789/1693-
dc.descriptionThe organizational communication is a process in which its members are part of an information flow that allows them to develop their activities in a better way and at the same time, it influences in their behavior, opinions and attitudes so that they do not interfere in a wrong way with the company’s image whether it is and external or an internal image. Employees are the ones that reflect the company’s image to the exterior; that is why the enterprise should meet working environment standards to make the workers feel comfortable in order to communicate positive information about the organization. The executive board has to take care of their employees first and then they should think about the external image. It is important that the members of an organization have a clear idea of their organizational culture. Throughout the developed research, it was determined that the workers in CRONIX do not know the mission statement, vision statements, the company values and more organizational culture elements in a deep way. Due to this fact, it is proposed to organize a campaign that will allow them to reinforce the organizational culture which is positive since it is the only way to make them have a clear understanding of their working goals. Referring to the external image of the company, it is well established in the market for the time it has existed and for the quality of the products. However, its clients consider that its image is traditional, old fashioned and without innovation in their information channels. We also performed an institutional image upgrade to a warmer, friendlier and catchier way without modifying the logotype because the internal politics of the company do not allow modifications. This new image will allow the company to catch the attention of the target market efficiently to create a consumers loyalty with the company.-
dc.description.abstractLa comunicación organizacional es un proceso donde sus miembros forman parte de un flujo de información que les permite desempeñar sus actividades de mejor manera, y a su vez influye en sus conductas, opiniones y actitudes de manera que estas no perjudiquen a la imagen de la misma tanto interna como externamente. Los colaboradores son quienes transmiten la imagen de una empresa externamente por lo que la misma tiene que cumplir con los estándares de clima laboral para que se sientan cómodos y la información que comuniquen de la organización sea siempre positiva, la directiva tiene que preocuparse primero por quienes forman parte de la empresa y luego por la imagen externa ya que es importante que quienes forman parte de una organización tengan claro cuál es su cultura organizacional. Mediante la investigación realizada se determinó que los colaboradores de CRONIX no conocen a profundidad, la misión, visión, valores, etc., de la empresa por lo que se propone realizar un plan estratégico que les permita reforzar la cultura organizacional lo cual es positivo ya que es la única forma de que tengan claros los objetivos de su trabajo, en cuanto a la imagen externa la empresa está bien posicionada en el mercado por el tiempo que tiene y por la calidad de los servicios que ofrece, sin embargo sus clientes consideran que su imagen es tradicional, antigua y que no innovan en sus canales de comunicación por lo que también realizamos un upgrade de la imagen institucional de la empresa de una manera más cálida, amigable y sobretodo llamativa sin modificar el logotipo ya que por reglamentos internos de la empresa no se lo puede hacer, esta nueva imagen forma de comunicarse permitirá captar de mejor manera la atención del público objetivo para crear una fidelización con la empresa.es_ES
dc.description.sponsorshipUisekes_ES
dc.language.isoespañoles_ES
dc.publisherUniversidad Internacional SEKes_ES
dc.rightsopenAccess-
dc.subjectCOMUNICACIÓN ORGANIZACIONALes_ES
dc.subjectPLANIFICACIÓN DE LA COMUNICACIÓNes_ES
dc.subjectESTRATEGIAS DE COMUNICACIÓNes_ES
dc.subjectIDENTIDAD EMPRESARIAL-
dc.subjectIMAGEN CORPORATIVA-
dc.titleElaboración de un plan estratégico de comunicación para la empresa Cronix Call Contact Center, orientada a fortalecer su identidad, cultura, e imagen corporativa, tanto a nivel interno como externoes_ES
dc.typeTesises_ES
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